5 Comments:

gorniczy said...

ten trzeci już został wyburzony. Fajnie, że tam trafiłeś, to bardzo skryte miejsce, mimo iż praktycznie w samym centrum! :)

Krzysztof Eberle said...

Miejsce wieki temu namierzone na google maps, ale dopiero teraz jakoś o nim sobie przypomniałem :) Plan był zrobić ujęcie z góry, od strony torów kolejowych, ale po wyspindraniu się na nasyp wlazłem wprost na... sokiste. No trochę mnie zaskoczyło, że jednego już nie ma, ogólnie mam wrażenie, ze pozostałe wkrótce też znikną...

gorniczy said...

Na tory też nie właziłem, to 100% odkryte miejsce i SOKi z pewnością by się zjawili. Poza tym, widok tego potężnego żelbetowego muru wyrastającego kilka metrów przed klatkami schodowymi, to tak wspaniale-brutalne zderzenie dwóch rzeczywistości i obawiam się, że widok od torów byłby zbyt zwyczajny :)

alekw said...

Bytom? Niedaleko dworca?

Krzysztof Eberle said...

tak, ul. J. Rostka